Comunicat al Federatiei Serviciilor de Securitate 06.07.2017

Secretariat FSS

Pe data de 5 iulie 2017 a avut loc Adunarea Generala a Federatiei Serviciilor de Securitate in cadrul careia a fost prezentat raportul de activitate al Consiliului Director pentru perioada 2015-2017. De asemenea a fost aleasa conducerea organizatiei si au fost stabilite obiectivele pentru perioada 2017- 2019.

Printre cele mai importante decizii ale Consiliului Director al Federatiei au fost mentionate constituirea comitetului sectorial pentru securitate privata la nivel de sector economic, celebrarea „Zilei Securitatii Private in Romania” in fiecare an la data de 11 Noiembrie, adoptarea Programului international OSPA pentru recunoasterea excelentei profesionale in securitatea privata, organizarea de dezbateri pe probleme de legislatie si de achizitii publice.

In ceea ce priveste realizarile, au fost mentionate organizarea in cooperare cu Confederatia Europeana a Serviciilor de Securitate a celui de-al doilea Seminar Best Value pentru achizitia de servicii de securitate pe criterii de calitate precum si a primei editii a Galei Trofeelor OSPA. Au fost evidentiate de asemenea demersurile fructuoase, cel putin partial, in promovarea punctelor de vedere ale industriei in privinta legislatiei achizitiilor publice si a dialogului social.

Read more

Interviu cu dl. Viorel Petcu - castigator al editiei OSPA 2016

Secretariat FSS

 

Interviu cu dl. Viorel Petcu, Director General al Onest Solutions, Câștigător OSPA Romania 2016 la categoria „Consultanți de Securitate (Evaluatori de Risc la Securitate Fizică)”

OSPA: Ce au însemnat Premiile OSPA pentru dumneavoastră și compania pe care o conduceți?

Viorel Petcu: Pentru noi, Premiile OSPA au însemnat un alt pariu, un pariu cu noi înșine - în primul rând - și – în al doilea rând – cu specialiștii din domeniul nostru. Am vrut să vedem dacă putem intra într-o competiție organizată și jurizată după criterii internaționale și să câștigăm. Noi lucrăm într-o zonă extrem de nișata, a dezvoltării de produs de tip COTS, unde interacțiunea și feed-back-ul de la client sunt esențiale. Reacțiile pe care le-am avut de la clienții nostri au fost întotdeauna pozitive, aprecierile lor față de efortul nostru și față de rezultate au fost bune, dar doream să vedem cum performăm și în raport cu criteriile setate de experții din sectorul nostru de activitate. Am considerat înscrierea la Premiile OSPA ca o ridicare a ștachetei profesionale, o verificare – dacă vreți – a faptului că suntem pe drumul cel bun.

OSPA: Care a fost cel mai dificil moment în procedura de înscriere în concurs?

Read more